Bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Reinier Luijkx - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Reinier Luijkx - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: droeftoeters

Blijf op de hoogte en volg Reinier

29 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Beste mensen,

Het is bijna zover. We hebben het laatste weekend in Nederland achter de rug. Na een grandioos verjaardagsfeest van de heer(en) Schalke op zaterdagavond werd dit drietal nog even op de bar gevraagd voor een toepasselijk afscheidslied. De glazen klonken net zoals de vele kelen die ons maar al te graag zien vertrekken. Al werden er bij sommige nog wel een traantje gelaten, het was een leuke afsluiter van een superavond.

Voor sommige de laatste dag werk. De tassen worden gepakt en alles wordt nog even snel bij elkaar gehamsterd voor onze trip (over drie daagjes alweer) naar hongkong. JA HONGKONG! Daar verblijven wij maar liefst 2 hele dagen om van de lekkere sushi te smullen en om van de jetlag bij te komen. Daarna vertrekken we naar het zonnige Melbourne(Australië)

Tot zover. De Hartelijke Groeten!

• 29 November 2010 - 09:54

Opaha:

goeie reis jongs! 29/11-10.55Hs

• 29 November 2010 - 09:54

Kate:

rotleven hebben jullie zeg!

• 30 November 2010 - 15:30

Koen:

Jullie gaan het zo kut krijgen daar :D veel plezier gasten! Zal jullie berichtjes uiteraard zo nu en dan lezen! x

• 02 December 2010 - 12:11

Marcel, Gea En Irene:

We hebben de jongens net uitgezwaaid op Schiphol. Goede reis en ontzettend veel plezier downunder.

• 02 December 2010 - 18:45

E,N,B & R:

We hebben vandaag alles gevolgd: de normale files, de files door de sneeuw, de spanning voor het wel of niet op tijd vertrekken...vliegvelden dicht in heel Europa...Gelukkig hadden jullie en prima start!
    Veel plezier ...en geniet...van de zon...!
    xxx

• 02 December 2010 - 23:22

Ralph:

Goeie reis, veel plezier

• 03 December 2010 - 10:42

Rees:

Enn veilig aangekomen in het altijd mooie Hong Kong?

Waar blijft het eerste reisverslag;)

• 05 December 2010 - 17:18

Gail:

veel plezier jongens!

jullie zullen vast nu in ausi. zijn!
    nog wezen karaoke! hihihi

x

en een hele dikke vette zoen voor Jorel (l)

• 07 December 2010 - 10:38

Dennis:

Nog chinees gegeten de laatste tijd ?

Veel plezier in de outback !

We zien de foto's wel verschijnen !
    Gtz.

• 08 December 2010 - 16:08